26mars

helluu.
torsdag idag då. blev skolan idag.
mamma följde inte med :D:D:D:D:D haha.
först bild, det va nice. satt bara och målade eller så.
sen hade vi livskunskap. träffade sara lite då också. hon är lam som fan ;)
matte sen, blev inte mycket jobb. fattade ingenting. sen svenska, den va okej.
fick en bok som man ska läsa nu och sen ska man skriva massa och sånt.
fick en bra bok iaf :). sen lunchrast, fick vänta på felicia i 25 minuter.
men trevligt sällskap fick jag medans jag väntade iaf :).
sen kom felicia kvart i och då blev det kramkalas :* saknat dig grymt mycket <3.
vi köpte en daimglass var :D asgott fan. haha.
sen gick jag inte tio över tolv, hatar torsdagar när jag träffar felicia så lite.
iaf, då hade jag engelska. skulle göra nån jävla läsförståelse-uppgift.
fattade verkligen ingenting. så det gick skit med den. aspratigt i klassen på den lektionen också.
fast det är det alltid men a. sen puttade christina (engelskaläraren) på william också ;s hon är fan störd.
usch, hatar henne. sen klockan ett så va det läs och fys med saddia, åh vad jag älskar henne. not!
fick sluta lite tidigare. så jag va typ hemma kvart i två. fixade mig lite och så.
sen gick jag tillbaka till skolan igen, va där halv tre typ. väntade på felicia som slutade tre.
sen gick vi till ica. sen åkte vi med bussen hem till henne.
och nu sitter jag hos henne ;p hahaha. vi har inte gjort alls mycket.
när vi kom hem så satt vi på hennes rum lite. sen åt vi.
och sen satt vi på hennes rum igen, haha. fett lamt.
och nu ligger hon i sin säng och kollar på tv och jag sitter här.
får se när jag åker hem. ska iaf duscha direkt när jag kommer hem, sen äta typ.
sen kanske det blir datorn. gör inget inlägg senare. blir imon.
dagens outfit idag va: jeanstights, svart linne, grön tjocktröja.
fint väder idag också, det gillar vi. fast jag vill att snön ska bort.
nej nu kan jag inte skriva mer ;o måste verkligen gå och kissa. haha.
druckit hur jävla mycket som helst idag.
kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0