andramars.



snööööööö ;(
asså vafan, det ska inte komma snö nu? ;o
jävla efter typ! haha. men hoppas på att det försvinner till imon.
jag vill fan ha vår nu. det ska inte vara blött och slaskigt vart man än går.
och is ska det heller inte vara. som det har varit.
i våran backe har det varit asmycket.
och det är fan mars nu. bort med snön och allt blött och slask.
jag vill ha våååååååår.
men a iaf, idag har jag inte gjort alls mycket.
min storebror väckte mig lite innan halv elva "/ fett taskigt. haha.
men farmor hade tydligen ringt och väckt han vid kvart över åtta?!
för att hon trodde vi hade skola idag. haha. så kan det gå (y
steg aldrig upp sen när daniel väckte mig.
så han typ tände i taket så det blev asljust sen drog han bort mitt täcke osv.
haha ;d lite taskigt va det allt.
steg iaf upp sen, trött va jag.
satte på datorn. gjorde macka och oboy. satte mig framför tven och åt.
sen satte jag mig vid datorn. suttit där hela dagen idag.
orkade inte gå bort till mormor och äta heller.
för att jag är lat. hahaha.
men chattat med marcus hela dagen, astrevligt fan :D
haha. den enda som varit social typ.
och farmor kom en stund också. eller knackade på vid halv två typ.
vi stog och pratade lite i hallen. hon kunde inte stanna för att hon
hade sina hundar med sig.
fick godis också ;) haha.
och jag borde typ skaffa mig ett liv och inte sitta här längre.
men orkar inte göra annat idag.
duschade förut faktist, stolt över att jag orkade (h  haha.
skolan börjar imon också, verkligen ingen lust.
fyfan "/ men har temadag från 8-11.
så ingen sovmorgon som vi brukar ha.
och har ingen aning om vad det är men det märker vi imon.
sitter just nu och lyssnar på playahead radio.
asbra är den :D ska nog snart göra två mackor och dricka oboy till
tänkte jag ;) för att det är fett gott.
haha. men aja, kyssss.
och ni kommenterar fortfarande dåligt ;o haha

Kommentarer
Postat av: tilda

jag äe social ? :O

å jag saknar johanna ,est eller vad ? ;O <3

2009-03-02 @ 20:37:11
Postat av: johanna

ja ;o haha. och jag saknar dig tilda ;(<3

2009-03-03 @ 19:02:13
URL: http://johannasiimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0