åttondemars.



började med att pappa väckte mig halv elva.
fast jag steg inte upp föräns elva. för att jag va grymt trött.
så jag fick stressa. åkte in till moster i jkpg lite över halv tolv.
vi fikade. och min kusin har världens sötaste bebis (L).
fick hålla också (a han är gull. han tog min hand och hade den i sin mun.
hahaha. sen åkte jag,mamma och min moster till a6.
fast sen åkte min moster hem igen.
köpte två par skor, äntligen säger jag! sen kom pappa och brorsorna,
och då åt vi på mc donalds. sen åkte vi hem.
jag och mamma hämtade hennes bil.
och vi skulle kolla på huset som mamma och pappa hade varit och kollat på.
men mamma hade redan åkt förbi det typ xd. så vi sket i det.
kom hem för en stund sen. fick plattång från ullared av mamma :) .
nåt jag velat ha länge. eftersom min andra är helt cp ;s .
fick fyra linnen också. och en grön jacka. fett najs.
vet inte vad jag ska göra ikväll. måste duscha iaf.
och vid nio blir det nog beck.
aja, smsa! KYSS.


Kommentarer
Postat av: thess

bebisar e söta (:

2009-03-08 @ 18:56:48
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: johanna

ja :)

2009-03-08 @ 19:42:18
URL: http://johannasiimonsson.blogg.se/
Postat av: matilda

vilken söt bebis <3

2009-03-08 @ 21:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0