femtemars.

hejsvej.
igår va jag jävligt tjockis, haha.
åt pizza till lunch sen pizza hemma sen på kvällen.
sen åt jag asmycket tårta.
jag,mormor,danne,filip&mamma kollade på filmer från när vi va små.
hahahahaha. jävlar vad vi skrattade.
och min mage. fyfan xd
kunde verkligen inte somna igår heller ;s
gick och la mig lite över tio.
det va asvarmt och sen låg jag har tänkte på massa som hänt osv.
men sen somnade jag tillslut. va väl vid 12-halv 1.
men a iaf. idag kom jag iaf upp. vid sju redan ;) . hah.
först va det:
- bild, bytt till det idag. det suger.
- livskunskap. 
- matte. ligger jättemkt efter. och gör inte mina matteläxor.
- svenska. vikarie. gjorde ingenting.
- lunchrast. fick vänta på felicia i 25 minuter.
med edward och kevin va sociala ;d
- engelska. kollade på en asäcklig film om spindlar. fyfan säger jag bara xd
fick sluta fem minuter tidigare också. fett nice. hade inställd läs och fys.
så slutade kvart i ett :d . gick assnabbt hem. kom hem fem över ett.
bytte om. gjorde mackor och oboy. la mig framför tven och åt det och sen åt jag tårta.
tjockis yeah ;) . haha. sen pluggade jag faktist lite matte. ligger efter.
sen duschade jag. och sen blev det datorn.
och värmde bröd i mikron. men nyss när jag skulle gå och kolla så va dom brända.
hahah. så kom ut asmkt rök ;o . så va tvungen att öppna fönstret.
och nu luktar det typ i hela huset (y haha. så jävla lyckat.
idag händer väl inte mkt. ska försöka plugga lite mer matte sen.
och jag måste städa mitt rum tror jag.
men jag orkar inte ;d haha.
och nu orkar jag inte skriva mer. så KYSS.

                 
och ja; såhär ser det ut när jag pluggar                       tårta :*
matte.
ni ser ju att det är kladd mest.
haha. jag fattade ingenting.
så hoppade över massa uppgifter
och kollade i facit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0