fjärdemars.

     
felicia är sötis och min bästavän<3.
och hon lånade mitt hårspänne ;o haha.


GRATTIS TILL MIN LILLEBROR SOM FYLLER 12 ÅR IDAG :)<3
jag älskar dig.

fjärde mars i dag då. och jag vill fortfarande ha vår & sommar.
fast det va faktist rätt fint väder idag :) . men fortfarande gäggigt och det.
så blöt om foten blev man. haha. har hål i min ena sko (y
och kallt är det fortfarande. usch fan.
men a iaf. lektionerna idag.
- matte, satt i grupprummet med isabelle och somnade nästan.
- tyska, fick reda på vad jag fick på mitt tyskaprov. men hon hade
rättat fel så hon ville kolla igenom det igen eller nåt.

- so, fick 6 minuter puff för att en viss person sa att vi började tio över fast vi började fem över.
haha.

- lunchrast. åt pizza på mc andré med felicia,anton och kasper.
- fysik, eller gjorde först frågor i fysik boken. sen gjorde jag matte.
- eget arbete, blev typ sur då, eller a. innan vi började. så jag satt själv och jobbade med engelskan.
- idrott, va inte med för att jag orkade verkligen inte.
sen slutade jag klockan tre. tog följe med felicia till hennes buss sen gick jag hem.
duschade. och sen satte jag mig här. och bdb är helt cp ;o kan inte kommentera andras bilder.
så är inte inne där nu. sitter och lyssnar på musik nu och skriver med marcus och felicia på msn.
och ikväll blir det tårta och mormor kommer hit. skriver kanske ett inlägg senare ikväll.
KYSS

Kommentarer
Postat av: tilda

grattis te din broor (a <3

2009-03-04 @ 17:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0