jag har typ tråkiiigt.

50 frågor

1. Hur mycket pengar har du på din mobil ? vene.
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? nope.
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? öh, ingen typ?!
4. Hur lång är du? 1,67 & en halv ;)
5. Vilken är den senaste filmen du sett? minns inte. haha.
6. Hur löd ditt senaste sms? Får sova på de.
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
9. När såg du senast din mamma? idag
10. Icke godkänt i något ämne? har inte betyg
11. Mvg i något? har inte betyg
12. När vaknade du idag? lite innan sju typ.
13. Vilken är din favoritplats? jag vet inte.
14. Vilken plats föredrar du minst? jag vet inte.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? jadu, ingen aning..
16. Hur stor är din säng ? typ normal. eller vad man säger xd
17. Vad sover du i? linne
18. Hur många kuddar har du i sängen? fem stycken
19. Var har du bott/bor? bor och har alltid bott i gränna.
20. Tycker du om kinamat? kanske.
21. Tycker du om kaffe? usch nej ;o hah.
22. Vad dricker du helst till frukost? oboy eller juice.
23. Kan du spela poker? nej
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? ja
25. Vill du ha barn? ja,
26. Kan du några andra språk än svenska? lite tyska och engelska xd.
27. Har du någonsin åkt ambulans? nope
28. Föredrar du havet eller en bassäng? jadu, vet faktist inte.
29. Vad spenderar du helst pengar på? kläder typ.
30. Äger du dyrbara smycken? nae, typ inte.
31. Kan du rulla med tungan? fattar inte?
32. Vem är den roligaste människan du känner? FELICIA STUREDAHL :)<3
33. Vad har du för ringsignal? öh, vene ?!
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? yes
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en tröja.
36. Kan du byta olja på bilen? haha nejnej.
37. Vilken var den senaste boken du läste? minns inte
38. Dansar du i bilen? nej, hur fan kan man göra det? ;o haha.
39. När var du i kyrkan senast? julafton.
40. Hur många hål har du i öronen? ett på varje.
41. Har du någon piercing? öronen isf.
42. Har du någon tatuering? nope
43. Har du provat droger? nej
44. Röka eller snusa? vaddå? nåt av dom eller va? hahha.
45. När blev du av med oskulden? jag är oskuld
46. Har du pojkvän/flickvän? nope
47. Har du ett bra sexliv?  ? - oskuld
48. Vad är ditt mobil nummer? vet ni nog ;) eftersom jag skrivit här på min blogg och bdb.
49. Vad ska du göra ikväll? ska läsa lite so.
50. Har du några syskon? yees. två underbara bröder

Kommentarer
Postat av: felicia

JAG E ROLIGAST! :D<3

2009-03-11 @ 16:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0