niondemars.

tjosaaan.
outfit idag:  jeansleggings, vitt linne och nån tröja.
tog först följe med felicia till skolan vid halv 9.
fett naaajs. började med fysik. redovisade våra planeter.
sen planering. sen hemkunskap, hade läxförhör.
glömde bort att vi hade det :p på riktigt faktist. haha.
och alla andra hade också gjort det typ.
sen lunchrast. va med felicia då såklart.
och ja, vi hade jävligt kul ;) .
felicia då; "AH, DET BRINNER" och så släpper hon pappret.
hahahahahahah. så jävla kul ju. och när hon brände sig också ;)
jo jag skrattade iaf (y haha.
sen musik. kom försent. och anna blev typ sur ?! ;s cp. hah.
spelade en låt med emma & isabelle då.
sen tyska. va en där som bor i österrike. han hade hela lektionen.
sista lektionen va so. kollade på film. slutade fyra.
ica först. sen kom mamma och hämtade mig. kollade på tv lite.
sen blev det duschen. och efter det datorn.
verkligen vår väder idag också (y älskar det.
blir väl datorn mest av kvällen. måste plugga lite också.
so-prov på onsdag. yeeaaah , ig då (y) men ska försöka att få bra iaf.
aja, får se hur det går med de ;) haha.
KYSS.


Kommentarer
Postat av: amanda

dom flesta lärare blir sura när man kommer försent. + att anna möller är cp också! ;)

2009-03-09 @ 20:18:06
URL: http://aamaandaabymaan.blogg.se/
Postat av: felicia

hahaaha, fan va kul när pappret brann xd

och när jag brände mig, hahah X)

2009-03-09 @ 20:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0