sjundemars.

     -

hej. vaknade halv tolv idag jämte hos felicia då (h
vi va trötta som as. haha.
vi har inte gjort mycket alls idag. ätit pizza har vi gjort, tjockisar (a yey.
haha. och mamma är i ullared idag och imon ;o värsta lyll.
fast hon köper åt mig också, hihihi.
åkte hem från felicia halv sex. blev ica först, köpa godis&ostbågar.
och värsta äckelgubbe på ica;
jag&pappa va på ica då, och köpte godis och sånt.
och så sa han till pappa bara "köp inte för mycket sötsaker nu"
och pappa bara "nejdå" eller nått sånt och han bara "du har ju redan en"
asså så jävla äcklig och läskig ;s . usch fan.
och han hade båda sin tjej där och barn.
men a iaf, haha xd.
när jag kom hem dushade jag. sen satte jag mig här.
har ätit också. vet inte alls vad som händer ikväll?!
tror jag ska kolla lite på melodifestivalen för en gång skull.
och tv blir det med då ju;) , brukar aldrig kolla på tv längre
bara jag,pappa och lillebror hemma ikväll också :).
daniel är på xbox-kväll typ xd. och mamma ullared då.

och min skärm på min rosa mobil är sönder också.
som ni ser på bilden. helt cpit ;s vet inte vad som har hänt.
hade den i jackan hela dagen igår. så kanske det.
gått emot nått eller nått sånt.
ska lämna in den på lagning. går ändå inte att smsa eller ringa från den.
så lika bra det.
aja, vi hörs :) puss.


Kommentarer
Postat av: felicia

va e det för bild på miiiig ? :O

2009-03-08 @ 16:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0