sjättemars.

hej hopp idag är det fredag.
och fredagar är det bästa som finns :* hihi.
sovmorgon till nio idag, så jävla najs.
första lektionen va;
- idrott,va inte med. för att det suger kuk.
- engelska, glosförhör typ hela lektionen.
- lunchrast, gick upp til mc andré med felicia och vi delade på en pizza där.
- tyska, va i datasalen och rebecca gjorde allt arbet (y) haha. sry.
- svenska.
sen hem för att jag hade inställd hemkunskap (elevens val)
slutade då kvart i två. va hemma lite efter två.
satte mig vid datorn.
sen skulle jag plötsligt åka med bussen till felicia 15.15
klockan va ungefär tre och jag skulle gå ända från mig til hårknuten.
typ genom hela gränna på en kvart ;d. haha
gick assnabbt.det va fett jobbigt xd
men gick in till mormor och kollade om hon va hemma.
frågade om hon kunde skjussa bort mig till hårknuten. och det kunde hon.
så de gjorde hon. haha.
a iaf.mötte felicia där. som hade klippt sig och färgat håret.
asfint blev det! :)
väl hemma hos henne så satte vi oss vid datorn och drack monster.
hjälpte felicia att skaffa blogg också :d
fett najs. sen åkte vi med bussen 17.52 till gränna.
gick till gården. det söööööög!
inget folk alls där. vart fan va alla?!
jag&felicia fick bli interjuvade (stavning?) också. hah.
hennes morsa kom och hämtade oss klockan 10.
hemma hos felicia så satt vi vid datorn först ;d
sen la vi oss i sängen. dela säng inatt igen (y) hahaha.
jag ville inte sova så vi ringde lite folk ;d hihi .
somnade lite innan fyra iaf. trötta va vi båda.
jag älskar felicia sturedahl mest,<3
KYSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0