elftemars.

orkar inte skriva om skoldagen idag.
för att jag minns inte typ xd. haha.
va iaf inte med på idrotten. som vanligt..
så jag,anna&sara gick till ica och konsum.
sara köpte x-ray och fick smaka lite. drack typ två klunkar &
och fyfan vad jag började skratta när vi stog och pratade med amanda & sarah.
sara började också skratta som fan ;d vi skrattade verkligen åt allting som gick förbi osv xd.
hahaha. men iaf, slutade tre. följde med felicia hem.
gick bort till bussen med hanna&carro också.
sen kom felicias brorsa och hans kompis,och frågade om vi ville åka med.
och det ville vi såklart ;) hehe. åkte först och tankade. trodde vi skulle hem då xd.
men sen åkte vi ner till parkeringen i hamnen och sladdade ;d så jävla naaajs.
alla i bussen glodde som fan, hehe.
jag älskar dig så jävla mycket felicia. du är verkligen bäst.
mamma kom och hämtade mig kvart i åtta. blev hem och duscha&äta.
sen sova. 
kyss!
TOG MED KAMERAN TILL SKOLAN SÅ KOMMER MASSA BILDER NU.
KOMMER BILDER PÅ MIG OCH FELICIA NÄR VI VA EFTER SEN MED.




Kommentarer
Postat av: felicia

fan va nice det va att sladda ;) heheheh.

tack för alla stunder jag får ha tsm med dig <33



fan va porriga bilder ;* :D

2009-03-12 @ 19:01:56
Postat av: Anonym

heheheh ja :)<3. tack själv <3. du är bäst. lätt ;D<3

2009-03-12 @ 19:41:01
URL: http://johannasiimonsson.blogg.se/
Postat av: tilda

ja diggar din jacka ^^) <3

2009-03-13 @ 20:01:46
Postat av: beccaförfan ;)

vem är i mitten? ;)<3

2009-03-15 @ 15:58:33
Postat av: beccaförfan ;)

där nere altså :p

2009-03-15 @ 15:59:12
Postat av: johanna

haha, linus xd

2009-03-15 @ 20:16:45
Postat av: sara

haha fan va kul de va xD<3

2009-03-18 @ 16:56:18
URL: http://supeersara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0