tredjemars.

fortfarande lite snö ute,och asblött ;o och blask.
och ja, det suger!
jag vill ha vår och sommar nu ju!
men a iaf, vaknade 7.
steg upp typ tio över.
fick stressa som fan, haha.
hade tjugo minuter på mig att gå på toa,ta på mig,äta frukost och sminka mig.
men gick faktist rätt snabbt (y haha.
blev lite brunkräm lite ögonen bara. och sen litelitelite mascara. haha.
och sen när jag skulle borsta tänderna så rörde jag händerna assnabbt.
och den där saken som tandborstarna står i som är i porslin.
åkte ner i handfatet och gick sönder. haha.
tog följe med min lillebror till skolan.
och han kom bakom mig för att jag gick så jävla fort. haha.
så han fick springa ifatt mig typ hela tiden xd fett kul.
kom till skolan fem i åtta.
hade temadag i dag också. så ingen sovmorgon blev det "/
men vissa trodde det ändå. haha.
så inte många som va där vid 8. typ halva klassen.
men a iaf, vi pratade om dom nya ordningsreglerna.
och sen gick vi promenad. fett jobbigt va det ;p
sen samlades vi igen. och kollade på nån film och fördomar och sånt.
sen va det vanliga lektioner. slutade tre.
tog följe med felicia till hennes buss. sen gick jag hem.
duschade. och då va klockan 16.10.
gjorde macka och oboy. satte mig vid datorn.
och har suttit här sen dess och nu är klockan 19.34.
sitter väl här tills jag ska gå och lägga mig ;) huhu.
aja, kyssss!


Kommentarer
Postat av: Becca

haha, låter som en otroligt kul dag (Y' hahha, vi hade bara en lektion, slutade kvart i ett ;D fast erkänn att filmen söööööög! haha, kram :*

2009-03-03 @ 19:43:31
Postat av: Anonym

ohja, det gjorde den ;o hahaha. varför fick ni sluta så jävla tidigt för? fuuuuusk :'(<<3 hahaha

2009-03-03 @ 19:44:40
Postat av: thess

sv: tack :) men det var ju inga speciella direkt.. xD

2009-03-04 @ 16:44:02
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0