trettondemars,fredag.



dagens outfit: jeans,rosa randigt linne,grön tjocktröja.
vaknade vid åtta, orkade inte gå till skolan tidigt.
började ändå med idrott. och va inte med på den som vanligt.
så kom till skolan typ kvart i tio. började egentligen tio över nio.
vid halv elva så va det engelska. sen lunchrast, va med felicia såklart.
och vi åt faktist ;) haha. okej mat idag.
sen skulle felicia till gunnel. när vi började tyskan såklart ;d hah.
följde med henne. orkade inte tyskan.
kom tillbaka till tyskan tjugo över tolv. va där en kvart.
sen svenska. sen elevens val, mat & bak. gjorde chokladbollar.
slutade tre. följde med felicia hem.
vi gjorde inte så mycket, flummade som vanligt :d
satt vid datorn lite och drack monster ;)
sen åkte vi ner till gränna med 17.52 bussen. blev gården till åtta typ.
sen va vi ute med massa folk. det va trevlans.
åkte hem vid halv tolv. tack alla för kvällen <3.
förresten, fredag den trettonde idag också.
det märktes att det va den dagen idag. haft lite otur xd
lagade min kamera igår också (y)
kyss!


Kommentarer
Postat av: felicia

jag vill tacka dig för alla stunder jag får tsm med dig (L)

du e den bästa som finns , jag älskar dig <33

2009-03-14 @ 15:06:24
Postat av: amanda

fin bild <3

2009-03-18 @ 19:07:39
URL: http://aamaandaabymaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0