27.28.29mars.

förlåt att jag inte skrivit nått inlägg om fredag & lördag!. 
men nu kommer det.
 
fredag:
orkar inte skriva vad som hände i skolan, för att det är ändå inte instressant.
haha. jag gick hem vid två, orkade inte elevens val.
när jag kom hem så duschade jag. sen satte jag mig vid tv'n och åt mackor och drack oboy och te.
sen vid halv fem så satte jag mig vid datorn. och sen åt jag vid halv sju eller nått typ.
efter jag ätit så gick jag ut och träffade howard och vilhelm. vi gick till ica och konsum. haha.
och fyfan vad kul det va att lyssna på dom ;p sen följde jag dom till berghem.
sen kom pappa och hämtade mig vid åtta. och då kollade jag lite på let's dance (stavning?) när jag kom hem.
sen plattade jag håret. sen blev det tv'n igen och lite så. lite innan tio så skjussade pappa bort mig till michaela.
och då gick vi ner till hamnen, satt i väntsalen. sen vid elva så gick vi och mötte my,becca,ronny,jonny,marcus,kevin,hampus,linus och axel. och när vi träffat dom så gick vi typ runt. va vid ica lite.
sen åkte my,becca och ronny hem med tio över ett bussen.
och det som hände resten av kvällen/natten behöver inte nämnas.. tack ni som hjälpte iaf.

lördag:
vaknade med kevin,linus,axel och en till hos en. halv åtta.
sov bara typ två timmar den natten. vid tio gick jag,kevin,linus och axel till mc andré.
och sen kom hampus dit. våran frukost fick bli hamburgare och pizza.
haha. marcus kom sen också. kevin åkte hem med kvart i tolv bussen.
och då gick vi fem andra till marcus. lyssnade på musik lite och skrattade som fan.
haha. sen gick vi ut lite och jag åkte hem vid ett. och mamma va sur på mig.
menmen, jag får väl skylla mig själv. låg i sängen i fyra timmar när jag kom hem.
försökte sova men det gick inte ;s . så jag lyssnade på musik och sms'ade´.
och låg och vilade. grymt skönt va det. sen vid fem så blev det ica.
med mamma. blev påskgodis denna gången ;) haha.
sen när jag kom hem så kollade jag på hv. dom är bäääääst! :D
och jag fick inte gå ut sen, och inte sitta vid datorn heller. hade så jävla tråkigt.
men marcus räddade min kväll. han ringde vid nio och vi låg och pratade i lite mer än tre timmar.
till halv ett typ. sen gjorde jag mackor och drack juice och satte mig framför tv'n.
gick och la mig vid halv två eller nått sånt. vetefan. och sen ställde man ju fram klockan en timme inatt också.
så jag tror jag gick och la mig halv tre då. och gud vad trött jag va.

söndag:
vaknade vid ett ungefär. låg kvar lite. sen gick jag upp.
satte mig vid datorn. sen vid halv tre så blev det lunch.
och sen åkte alla i familjen iväg. dom skulle göra nått. vetefan vad det va.
så nu är jag ensam hemma och klockan är kvart i fyra.
jag älskar att vara ensam hemma!
måste öva piano hos mormor sen, orkar verkligen inte det. menmen.
får iaf träffa morfar <3.
ingen aning vad jag ska göra mer idag. tror denna söndagen kommer gå snabbt iaf.
eftersom jag vaknade så sent med.
måste iaf duscha idag. sen kanske det blir beck ikväll. får se.
aja, kyss!


Kommentarer
Postat av: tilda

fan va naaajs helg ((: <3

2009-03-29 @ 16:07:11
Postat av: michaela

tänka sig, jag läste allt ;) hej hopp.

2009-03-29 @ 19:25:12
Postat av: johanna

sådär du tilda.. <3

2009-03-29 @ 21:15:48
Postat av: ` isabella sz

Har en lite udda tävling i bloggen där du kan vinna länkning, och på så sätt få hundratals nya läsare!

http://szerafia.blogg.se/2009/march/ge-mig-idolbilder.html



Kram!

2009-03-30 @ 16:29:10
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0